به گزارش ایرناT علی شکوری راد عصر سه شنبه در جمع مردم خمین در سالن همایش سینما لاله این شهر افزود: مردم با بینش و آگاهی دولت یازدهم را برگزیدند و این انتخاب دستاوردهای مطلوبی در عرصه داخلی و بین المللی برای کشور به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: ترمیم وضع گذشته، توسعه روابط تجاری، رونق صنعت، ارتقای شاخص های درمانی، بیمه همگانی و قدم نهادن در عرصه سازندگی از جمله عملکردهای مثبت دولت تدبیر و امید است که بر کمتر کسی پوشیده است.
وی اظهار کرد: دولت یازدهم در شرایطی روی کار آمد که اقتصاد کشور متلاشی شده و رشد منفی داشت، قطعنامه های متعددی علیه ایران صادر شده بود و علاوه بر آن تورم 40 درصدی و مشکلات زیادی در کشور وجود داشت.
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: دولت یازدهم قانون‌گرا، پاسخگو و کارآمد بود و شتاب توسعه و پیشرفت کشور در این دولت به حدی رسید که در پایان دوره، پیش‌بینی رشد هشت درصدی اقتصاد ملی در سند چشم‌انداز بیست ساله باورپذیر و دست‌یافتنی شد.
شکوری راد افزود: در مجموع کارنامه دولت روحانی قابل قبول است و باید همه از این کارنامه و عملکرد موفق مطلع باشند.
وی بیان کرد: انتخابات عرصه ای است که مردم هوشیارانه به میدان می آیند و با رای آگاهانه راه را برای اصلاح و توسعه کشور فراهم می کنند.
شکوری راد افزود: کسی منکر مشکلات موجود در کشور نیست اما باید همه تلاش به کار گرفته شود تا با جذب سرمایه خارجی، مسیر ثبات اقتصادی هموار شود.
وی ادامه داد: با وفاق، همدلی و یکپارچگی، مشکلات کشور حل می شود و اکنون باید زمینه حضور گسترده و با شور و نشاط فراهم شود هرچند مردم ما فهیم و موقع شناس هستند و همواره بهترین رفتارها را دارند.
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: در انتخابات رای مردم اصالت دارد و مردم با حضور خود در انتخابات از ارزش ها و آرمان های انقلاب صیانت می کنند.
شکوری راد گفت: حضور حداکثری در انتخابات به کشور قدرت و اقتدار بیشتری می بخشد و شرایط بهتری را در غلبه بر مشکلات داخلی و تهدیدهای خارجی ایجاد خواهد کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7277/ 6013/5132
خبرنگار: افسانه آروند ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.