به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز شنبه به مناسبت دوم اردیبهشت و سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی(ره) در گفت و گو با ایرنا افزود: نهاد مقدس سپاه پاسداران، برخاسته از متن مردم ولایتمدار، آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است، که از بدو تاسیس تا کنون خدمات ارزشمندی را به ملت و انقلاب اسلامی ارائه کرده است.
وی ادامه داد: تهدیدات و توطئه های دشمنان ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب و ایجاد قائله های مختلف در کشور از سوی نیروهای ضد انقلاب باعث شد تا امام راحل (ره) دستور تاسیس یک نهاد انقلابی را صادر کنند.
امام جمعه اراک بیان کرد: سپاه پاسداران در خنثی سازی توطئه های منافقین کورد دل در ترور شخصیت های انقلابی و قائله های مختلف در کردستان، بندرترکمن و سیستان و بلوچستان نقش موثری را ایفا کرد.
وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیز سپاه پاسداران پیشتاز بسیاری از عملیات های مختلف بود و در کنار دیگر نیروهای نظامی نقش موثری در بیرون راندن دشمن بعثی از خاک ایران اسلامی داشت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز، سپاه پاسدارن با ورود در عرصه های عمرانی خدمات ارزشمندی را انجام داده است.
وی افزود: هم اینک نیز سبزپوشان سپاه پاسداران در نقاط مختلف کشور به عنوان پاسبانان اصلی نظام اسلامی وظیفه دارند، با الگوگیری از پیشکسوتان این نیروهای انقلابی، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل را درک کرده و در راستای گسترش گفتمان مترقی انقلاب گام های اساسی بردارند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوم اردیبهشت ماه سال 1358 به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.
3017/3075/خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.