آیت الله کاظم سپاسی آشتیانی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای شمال غرب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اراک افزود: ملت بزرگوار ایران اسلامی موفق شد در دفاع مقدس پیروز میدان باشد پس می تواند در جبهه سخت اقتصادی نیز با انتخاب رئیس جمهوری اصلح، اقتصاد مقاومتی را محقق کند.
وی اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی سندی مترقی برای اصلاح نواقص اقتصادی و رونق و تقویت حوزه اقتصاد کشور است و برای حرکت مقتدر در این جاده راهبر اصلح در صدر امور اجرایی کلان کشور نیاز است.
عضو مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: هر رای متعهدانه در شکوفایی کشور و ترمیم اوضاع اقتصادی اهمیت دارد.
وی گفت: در دفاع مقدس با همکاری افراد دلسوز موفق شدیم کشور را آسیب ناپذیر کنیم، بخش اقتصادی که از دفاع و تهاجم نظامی مشکل تر نیست.
وی بیان کرد: ایران امروز در راس مقام کلان اجرایی نیازمند شخصیتی است که تحول ایجاد کند و از شعار دادنرهیز کرده و مو به مو موضوعات اقتصاد مقاومتی را با همگرایی بدنه اجرایی کشور و مردم به بار بنشاند و خلاق و با ایمان مشکلات را به زانو درآورد.
آیت الله سپاسی آشتیانی افزود: با آرای خود در انتخابات ریاست جمهوری به دشمن نشان می دهیم که ما میتوانیم ایران آباد داشته باشیم.
وی گفت: حضور آگاهانه و قاطع مردم در پای صندوق های رای، شهدا را از ما راضی می کند و در قیامت پاسخ مناسبی به خواسته به حق آنان خواهیم داشت که انتخاب درستی را انجام داده ایم.
وی تصریح کرد: رای ما در انتخابات پیش رو باید آگاهانه، برنامه محور و انقلابی باشد، زیرا رئیس جمهور انقلابی از رای انقلابی بر می آید.
آیت الله سپاسی آشتیانی گفت: به برکت خون شهدا قدرت های استکباری و به ویژه آمریکا می بینند در جهان هماوردی به غیر از ایران در مقابلش وجود ندارد از این رو همواره به دنبال توطئه و مانع تراشی هستند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور همزمان در 29 اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی*** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.