به گزارش ایرنا، محتشم بهرامی روز پنجشنبه در نشست فرهنگی فرزندان کارکنان کمیته امداد استان مرکزی در بیت امام خمینی (ره) افزود: در رویکرد جدید بر توانمند سازی فرهنگی و تحکیم بنیان خانواده ها با مبانی دینی و اعتقادی تکیه شده است.
وی ادامه داد: آشنایی بیشتر مددجویان با اصول و مبانی دینی و معرفتی و به کار بستن آنها در زندگی به تقویت عزت نفس مددجویان و برطرف شدن احساس خودکم‌بینی در آنها منجر می شود.
بهرامی ادامه داد: این نهاد حمایتی در تلاش است با ارائه کمک هزینه تحصیلی، اردوها و خدمات مشاوره ای ضمن خوداتکایی پایه خانواده ها را محکم تر کند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین ادامه داد: سال گذشته 630 نفر از افراد تحت پوشش از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند و حدود 600 میلیون ریال کمک هزینه دانشجویی و دانش آموزی ارائه شد.
بهرامی اظهارکرد: در رویکرد جدید هدف جلب اعتماد عمومی و واگذاری امور به دست خود مردم و در محدوده مساجد و محله ها برای ارائه خدمات بهتربه محرومان همان محله تمرکزیافته است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی خمین گفت: تشکیل یک هزار مرکز نیکوکاری به همت هیات امنا و امامان جماعت مساجد و ارائه وجوهات جمع آوری شده در راستای رویکرد جدید بوده است.
بهرامی خاطرنشان کرد: برنامه نشست فرهنگی فرزندان دختر کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان اولین فعالیت در ارتقا بینش اسلامی با حضور بیش از 50 دانش آموز دختر مقطع متوسطه استان مرکزی، برگزار شد.
بیش از 37 هزار خانوار در قالب 80 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی قرار دارند.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.