حسین بختیاری روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان اراک، افزود: بحث نظارت جدی بر صنف عطاری ها از برنامه های مهم در سال جاری است.
وی بیان کرد: موقعیت و شرایط مناسبی برای مبتلایان به اعتیاد در مراکز درمانی ترک اعتیاد مجاز وجود دارد این افراد باید از راه های تایید شده نسبت به درمان اقدام کنند.
فرماندار اراک ادامه داد: معتاد فردی بیمار است و باید حمایت های لازم به کار گرفته شود تا این قشر از دامی که به آن افتاده، رهایی یابند.
بختیاری بیان کرد: ماهیت و شیوه های اعتیاد با گذشته متفاوت است و به همین دلیل شرایط مبارزه نیز سخت تر شده است.
وی گفت: بحث آموزش اقشار مختلف از دیگر برنامه های اولویت دار در دستور کار سال جاری است که در این راستا تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.
فرماندار اراک افزود: نشست های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان اراک از هفت مورددر سال 94 به 10 مورددر سال 95 رسید و مصوبات این نشست ها نیز از 56 فقره در سال 94 به 64 مصوبه در سال 95 افزایش یافت.
بختیاری تصریح کرد: بخش زیادی از مصوبات سال گذشته اجرایی شده و بخش دیگر به دلیل زمان بر بودن آغاز شده و در حال پیگیری است.
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: هر چه مسائل مربوط به تولید مورد توجه قرار گیرد، اشتغال در جامعه افزایش می یابد.
فرماندار اراک بیان کرد: بحث اشتغال و افزایش تولیدات در روستاها از اسفندماه پارسال در استان مرکزی و شهرستان اراک مورد توجه قرار گرفته و در این راستا برنامه های ویژه ای درجریان است.
در این نشست در خصوص برنامه های جدید مبارزه با موادمخدر در سال جاری بحث و تبادل نظر شد.
ارسال اقدام های صورت گرفته سال 95 دستگاه های اجرایی شهرستان اراک در خصوص مبارزه با موادمخدر تا 10 اردیبهشت ماه امسال به فرمانداری در این نشست مصوب شد.
شهرستان اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 603 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.
6013/3005/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.