به گزارش ایرنا، این دیدار در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و تیم آلومینیوم با ترکیب میررسول حسینی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، اویس کرد جهان، محمد آقا جانپور، مهدی خلج، حامد بصیری، میلاد احمدی، روح الله عرب، امین پور علی و حسین مددی به میدان رفت.
بازی تا دقیقه 30 این دیدار با نتیجه مساوی به پیش رفت اما میدان در این مدت بیشتر در اختیار اراکی ها بود تا اینکه در دقیقه 32 یک موقعیت پنالتی برای تیم آلومینیوم به دست آمد و نخستین گل اراکی ها توسط روح الله عرب به ثمر نشست.
در دقیقه 42 نخستین کارت زرد بازی به عیسی پرتو از تیم گل گهر تعلق گرفت و نتیجه بازی در نیمه نخست به نفع تیم آلومینیوم سازی اراک پایان یافت.
در ادامه بازی سیرجانی ها با سه تعویض در دقایق 59، 69 و 79 علی شهسواری پور حسین کیانی مقدم، محمد امین حاجی زاده و میلاد پور محسن را وارد میدان کردند.
محمد امین حاجی زاده در دقیقه 73 گل تساوی این دیدار را وارد دروازه آلومینیوم سازی اراک کرد و تیم آلومینیوم با دریافت این گل در دقیقه 77 نخستین تعویض را با جابه جایی محمد علی اکبر خواه به جای حامد بصیری انجام داد.
در دقیقه 81 تیم آلومینیوم سازی اراک به دنبال تغییر نتیجه، دومین تعویض خود را با جابه جایی حمید رضا سلیمانی به جای مهدی خلج انجام داد و آخرین تعویض این تیم نیز در دقیقه 89 صورت گرفت که امین جهان عالیان به جای میلاد احمدی به زمین وارد شد.
دومین کارت زرد این بازی نیز در دقیقه 90 به شاهین مجیدی از تیم گل گهر سیرجان تعلق گرفت.
بازی در نهایت با تساوی یک بر یک پایان یافت و هر دوتیم با کسب یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند.
این بازی توسط امیر عرب عراقی به عنوان داور وسط قضاوت شد و امیر محمد داود زاده، وحید سیفی و امید جشمیدی نیز به عنوان کمک داور بر این دیدار نظارت کردند.
تیم آلومینیوم اراک تا قبل از این دیدار با 31 بازی، 12 برد، 10 مساوی، 9 باخت، هشت تفاضل گل و 46 امتیاز در جایگاه هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور و تیم گل گهر سیرجان با 31 بازی، 14 برد، 11مساوی، 6 باخت، 13 تفاضل گل و 53 امتیاز در جایگاه چهارم قرار داشت.
3005/3075/خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.