به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیامک قاسمی افزود: این متهمان در 2 روز گذشته در راستای اجرای تداوم طرح‌های امنیت بخش، شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.
وی بیان کرد: با دستگیری سارقان در این عملیات ها، 6 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 10 فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو کشف شد.

***کشف 10 کیلو گرم ماده مخدر (تریاک) در عملیات پلیس
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: دو توزیع کننده مواد مخدر که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کردند، در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دستگیر و مقدار حدود 10 کیلوگرم تریاک از آنان کشف شد.
سرهنگ احمدرضا چگنی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از فعالیت دو نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شدند و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، این افراد که ساکن یکی از استان های جنوبی کشور هستند، با تهیه مواد مخدر آن را در دیگر استان های کشور توزیع می کنند.
وی افزود: در تحقیقات ماموران پلیس، فعالیت این افراد تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت و زمانی که این افراد قصد داشتند مقادیری مواد مخدر را به استان مرکزی وارد کنند، دستگیر شدند.
سرهنگ چگنی افزود: در بازرسی از خودروی این افراد مقدار تقریبی 10 کیلوگرم ماده مخدر تریاک نیز کشف شد و هر دو نفر متهم پرونده نیز دستگیر شدند.

***کشف 38 هزار عدد آدامس قاچاق در شازند
در عملیات پلیس شازند و در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافرتی، 38 هزار عدد آدامس قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر گفت: روزگذشته ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی در سطح محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و پس از متوقف کردن و بازرسی از آن موفق به کشف حدود 38 هزار عدد آدامس قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.
سرهنگ بیژن جنتی افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان از عموم مردم خواست تا همواره برای تهیه اقلام خوراکی خود از مبادی رسمی اقدام و در صورت مشاهده هرگونه تخلف دراین زمینه نیز مراتب را به پلیس اعلام کنند.

***مرگ خاموش یک جوان 23 ساله در آشتیان
جوانی 23 ساله روز گذشته بر اثر گاز گرفتگی، در شهرستان آشتیان جان خود را از دست داست.
فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان گفت: ظهر روز گذشته به دنبال دریافت خبری مبنی بر گازگرفتگی فردی در یکی از منازل مسکونی این شهرستان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ رضا قائد رحمت بیان کرد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد جوانی 23 ساله ،در منزل در حال استراحت بوده که به علت جدا بودن شیلنگ گاز از بخاری، دچار گاز گرفتگی شده و فوت کرده است.
وی با بیان بررسی موضوع از سوی پلیس یادآور شد: پس از تأیید مرگ فرد از سوی کارشناسان اورژانس، توسط نیروهای امدادی حاضر در محل حادثه، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی منتقل شد.
استان مرکزی با یک میلیون 414 هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد که فرماندهی انتظامی استان مرکزی 12 شهرستان این استان را در بر می گیرد.
7114/3075/خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.