حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی خمین، افزود: تدبیر، تعهد، صبر، استقامت و تواضع از دیگر خصوصی های ضروری برای یک مدیر موفق است چرا که ضعف در هر یک از این ویژگی ها می تواند بدنه مدیریتی کشور را ناکارآمد کند.
وی بیان کرد:مدیر موفق باید حسن اخلاق و گشاده رویی داشته باشدو با پشتوانه مردمی در نهایت قاطعیت و با روش های علمی در برنامه های خود عمل کند.
امام جمعه خمین در بخش دیگر سخنانش به صلاحیت افراد در ثبت نام نامزدها در شورای شهر و ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:بیشتر ثبت‌نام‌کنندگان در انتخابات ریاست‌جمهوری شرایط لازم را ندارند و این امر موجب زحمت در بررسی صلاحیت ها می‌شود که می طلبد این رویه برای دوره های بعد انتخابات اصلاح شود.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: امید است با یک بینش درست و دقیق و به دور از دو قطبی گری و دو دسته شدن ؛انتخابات سالم و شایسته در کشور برگزار شود.
وی، به آیین معنوی اعتکاف نیز اشاره کرد و گفت: آیین معنوی اعتکاف فرصت مناسب و ارزشمند برای پالایش درون ، پاک کردن غبارهای دل و برقراری ارتباط معنوی با خداوند است.
وی ادامه داد: هر سال استقبال از این آیین به ویژه در قشر جوان بیشتر می شود و مساجد بیشتری میزبان معتکفعان می شود.
امام جمعه خمین با گرامیداشت روز ارتش افزود: نیروی انسانی و تجهیزات این نیرو نسبت به اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست و به لطف پرودگار کشور از قدرت دفاعی و نظامی چشمگیری برخوردار است.
وی ادامه داد: ارتش دفاع از سرحدات، استقلال و تمامیت ارضی کشوررا با قدرت برعهده دارد حفاظت و ارتقای امنیت ملت ایران بالاترین وظیفه این نیروست و تا حد ممکن برای پاسداری از آن تلاش می کند.
وی افزود: ارتش در هشت سال دفاع مقدس تمام توان خود را برای دفاع از کیان و مرزهای جمهوری اسلامی به کار گرفت و اکنون نیز حفاظت از امنیت ملت ایران مهمترین وظیفه آن است.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگر سخنانش حمله آمریکا به پادگان سوریه را به دلیل ضعف و مشکلات داخلی آمریکا دانست و گفت:از دلایل دیگر این حمله از سوی آمریکا روحیه دادن به تروریست ها و جبران شکستشان در سوریه بود.
وی ادامه داد: حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی در سوریه با هدف و در مسیر تقویت توان روحی و نظامی جبهه تروریسم است .
امام جمعه خمین افزود: آمریکا قصد دارد با یک جنگ روانی کشور ها را دچار ترس کند و به خیال خود قدرتش را به رخ بکشد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت در 2 شهر،2 بخش و هفت دهستان دارد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در استان مرکزی در 33 منطقه برگزار می شود.
7277/خبرنگار: افسانه آروند***
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.