به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز پنجشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مرکزی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی وظیفه دارند از طرح های اشتغالزایی بخش خصوصی حمایت قاطع کنند و راهکارهای لازم در راستای تسریع تعامل اقتصادی با سرمایه گذاران را با جدیت پی بگیرند.
وی ادامه داد: دولت به تنهایی توانایی سرمایه گذاری صنعتی، تولیدی و خدماتی را ندارد و به منظور دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش های مختلف هستیم و دستگاه های اجرایی باید جذب و حمایت از سرمایه گذاران را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی اظهار کرد: در سال تولید و اشتغال ،برنامه محوری، پشتکار و انگیزه محوری اصل است و برای تحقق راهبر ارزشمند اقتصاد مقاومتی امامی بخش ها باید پای کار باشند.
وی اظهار کرد: صرفه جویی و پرهیز از اسراف نیز یکی دیگر از راهبردهای اصلی اقتصاد مقاومتی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
فیلی تاکید کرد: فرمان رهبری برای ایجاد اشتغال و حمایت از تولید مشمول تمام دستگاه های دولتی و خصوصی است و همه باید برای اشتغالزایی و تولید برنامه های کاربردی تدوین کنند.
اجرای طرح سردخانه 2 مداره در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در اراضی موسوم به نصیرآباد شهرستان دلیجان، تمدید پروانه سفره خانه سنتی شهرستان محلات، اجرای 2 طرح تولید بتن آماده در شهرستان های ساوه و محلات، اجرای طرح دانه بندی شن و ماسه کوهی در اراضی موسوم به انجدان اراک و ساخت زائرسرای حسینی در زمینی به مساحت سه هکتار در حریم شهر نوبران ساوه از مهمترین مصوبات این نشست بود.
استان مرکزی یک میلیون 43 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان دارد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.