حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم روز یکشنبه در آیین آغاز به کار اندیشکده امام خمینی (ره) در دانشگاه پیام نور استان مرکزی افزود: غرب زدگی و دوری از معنویت از جمله خطراتی است که می تواند جامعه را با پیامدهای ناگواری همراه کند
وی گفت: برای ایمن سازی جامعه از این تفکرات مسموم و آسیب زا لازم است تا همواره شخصیت امام راحل به ویژه برای نسل جوان بازخوانی شود.
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان مرکزی گفت: درایت، فهم، تعبد، دیانت و واقع گرایی حضرت امام خمینی (ره) در رویدادهای تاریخی موجب شد تا شخصیت ایشان جهانی شود.
وی گفت: جلوگیری از تحریف اندیشه های ناب پیر فرزانه انقلاب، ضرورت توجه ویژه به بازخوانی سیره معیشتی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب از مولفه های اصلی راه اندازی اندیشکده امام خمینی (ره) در دانشگاه پیام نور استان مرکزی است.
وی گفت: دانشجویان و نسل جوان مخاطب اصلی این اندیشکده هستند که با بررسی همه جانبه شخصیت امام راحل می توانند در مسیر شناخت آرمان های انقلاب اسلامی گام بردارند.
مدیر اندیشکده امام خمینی (ره) دانشگاه پیام نور استان مرکزی گفت: این اندیشکده با ایجاد ارتباط فعال و سازنده با سایر موسسات، جوامع علمی و پژوهشی با طرح های تحقیقاتی به دنبال ترویج اندیشه ناب امام خمینی (ره) است.
دکتر علی اکبرملکی راد افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی شخصیتی جهانی و تاثیرگذاربود که باید با نشر اندیشه های این بزرگ مرد، به روح ایشان ادای دین کرد.
وی، شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) را شخصیت کامل اسلامی و سیاسی در دنیا دانست و بر ضرورت تبیین اهداف و آرمان‌های ایشان در بین نسل جوان تأکید کرد.
نخستین اندیشکده حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه اراک و دومین اندیشکده در دانشگاه پیام نور راه اندازی شد.
15 هزار دانشجو در 13 مرکز واحد دانشگاه پیام نور استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
6991/3075 خبرنگار : معصومه ابراهیمی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.