سید مهدی ساداتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دوره چهارم انتخابات شوراهای شهر و روستا 31 داوطلب زن حضور داشتند که این تعداد در این دوره به 39 داوطلب افزایش یافته است.
وی ادامه داد: تعداد 677 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تا پایان زمان رسمی ثبت نام نامزدها برای رقابت های پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.
وی در ادامه افزود : 85 نفر از نامزدهای ثبت نام شده برای رقابت‌های انتخاباتی شهر خمین، 12 نفر برای شهر قورچی باشی،390 نفر در بخش مرکزی و 190 نفر در بخش کمره برای شوراهای اسلامی روستایی نام نویسی کرده‌اند.
وی ادامه داد: حضور داوطلبان این دوره از انتخابات در همسنجی با دوره قبل 26 درصد در شهر افزایش دارد.
فرماندار خمین اظهار کرد: تاکنون 14 داوطلب در شهر خمین و یک داوطلب ثبت نام شده در شهر قورچی باشی از حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر انصراف دادند.
وی بیان کرد: 103 روستا واجد شرایط تشکیل شورای اسلامی روستایی هستند که از این تعداد 102 روستا سه نفره و یک روستا داری شورای اسلامی پنج نفر هستند.
ساداتی افزود: در مجموع تعداد 12 نفر شامل هفت نفر در خمین، پنج نفر در شهر قورچی باشی و 311 نفر در دیگر روستاها منتخب شورای اسلامی شهری و روستایی خواهند شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری در کشور برگزار می شود.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.