اسماعیل تاج آباد عصر چهارشنبه در صحن علنی شورای شهر با اشاره به شعار سال ٩٦ 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' اظهار کرد: تحقق شعار سال و اجرای فرمان مقام معظم رهبری، منوط به تلاش همه جانبه تمامی مسئولان است.
وی با اشاره به اهمیت اشتغال افزود: بیکاری رکود اقتصادی و آسیب های اجتماعی را منجر می شود در همین راستا باید تلاش لازم برای تولید اشتغال و تحقق شعار سال به کار گرفته شود.
تاج آباد تصریح کرد: از مجموعه شهرداری درخواست تسهیلگری در امر سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مشارکتی را داریم به همین واسطه نیاز است تیم اقتصادی شهرداری در سال ٩٦ با توجه و اشراف به شرایط کنونی بستر اجرای پروژه ها را فراهم کند.
وی افزود: باتوجه به شرایط موجود امکان درختکاری در شهر اراک همچنان وجود دارد و لازم است که مجموعه شهرداری اراک نسبت به کاشت درخت و نهال در اماکن مورد نیاز شهر اقدام کند.
تاج آباد ادامه داد: کاشت درخت در محدوده فرودگاه اراک باید در در دستور کار خود قرار گیرد و با توجه به استقرار پسآب فاضلاب در این منطقه مشکلی از نظر تامین منابع آبی وجود ندارد.
رئیس شورای شهر اراک عنوان کرد: شهرداری اراک نسبت به تکمیل پروژه های نیمه کاره در شهر که مطالبه مردم است با هدفگذاری و تعیین بازه زمانی مناسب اقدام کند.
تاج آباد در خصوص وضعیت فاضلاب شهری اراک گفت: براساس تصمیمات صورت گرفته مقرر بود که شبکه فاضلاب شهری اراک به اتمام برسد که همچنان بخشی از آن باقی مانده است.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر بیش از 603 هزار نفر جمعیت زندگی می کند‌.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.