محمد بهاروند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازدید از اماکن اقامتی به صورت مستمر در این ایام انجام شده و مسافران در گفت و گوهای انجام شده، رضایت مطلوبی از خدمات ارایه شده دارند.
وی اظهار کرد: 215 کلاس در 20 واحد آموزشی برای اسکان مسافران فراهم شده و پیش بینی می شود اسکان مسافران تا پایان تعطیلاتاز مرز هشت هزار نفر بگذرد.
به گفته وی شهرستان ساوه پارسال با اسکان بیش از 16 هزار نفر رتبه نخست اسکان نوروزی فرهنگیان را به خود اختصاص داد و امسال نیز برای رفاه بیشتر مسافران مسیر قم، یک مدرسه در شهر آوه به عنوان پایگاه اسکان تجهیز شده است.
بهاروند بیان کرد: در تعطیلات نوروزی سال گذشته 800 نفر از مسجد جامع و 26 هزار نفر از مراکز تفریحی تاریخی ساوه بازدید کردند و ستاد اسکان آموزش و پرورش نیز پذیرای 16 هزار و 500 میهمان نوروزی بود.
وی افزود :6 باب خانه استیجاری و 170 تخت اقامتی هتل، مهمانسرا و مهمانپذیر در شهرستان ساوه برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز شده است.
وی عنوان کرد:در ایام نوروز پارسال، 6 هزار و 300 نفر در پارک ها، 700 نفر در اماکن اقامت موقت شهرداری، 15 هزار و 500 نفر در سالن های ورزشی، خوابگاه و مهمانسراهای منتخب در ساوه اسکان داده شدند.
ساوه با بیش از 290 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است.
7269/6013خبرنگار: الهام بابایی***انتشار دهنده: مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.