آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز چهارشنبه در نشست درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک،افزود: تولید و اشتغال کلید رفع مشکلات اقتصادی، توسعه و پیشرفت کشور و بهبود معیشت مردم است و این مهم با تدبیر، برنامه ریزی صحیح و تلاش و کوشش مدیران، مسئولان و اقشار مختلف مردم محقق می شود.
وی ادامه داد: مسئولان استانی و کشوری فرصت شناسی بین المللی، منطقه ای و داخلی را باید جایگزین دعواهای سیاسی و بی برنامگی کنند تا رونق تولید واقعی در کشور رقم بخورد.
امام جمعه اراک، توجه به مسائل فرهنگی را از سرمایه های اصلی انقلاباسلامی و بهترین ابزار برای پاسخ گویی به شبهات و ایستادگی در برابر تهدیدهای فضای مجازی دانست.
وی گفت: با ترویج و ارتقاء فرهنگ دینی، معارف اسلامی در خانواده ها،از بسیاری ناهنجاری های اجتماعی در جامعه و کشور جلوگیری می شود.
آیت الله دری نجف آبادی با یادآوری برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سالجاری خاطر نشان کرد: تلاش برای جذب و مشارکت حداکثری مردم و برگزاری سالم و با شکوه انتخابات از وظایف مهم مجریان انتخابات است و مردم باید با احساس وظیفه به برگزاری حماسی انتخابات کمک کنند.
وی ادامه داد: مسئولان و مردم باید با تدبیر و حضور فعال در انتخابات زمینه برگزاری انتخابات سالم و پرشور را فراهم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مردم باید با مطالعه بر روی ویژگی های نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا، افراد شایسته و خدمتگزار را برای حضور و عرصه های خدمت رسانی به کشور و جامعه انتخاب کنند.
آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: مردم باید تلاش و کوشش،افزایش تولید و بهره وری، صرفه جویی در مصرف، استفاده از کالاهای داخلی و جلوگیری از واردات، انسجام ملی برای شکوفایی اقتصادی و پیشرفت کشور تلاش کنند.
درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یکبار در روزهای چهارشنبه برگزار می شود.
1955/6013/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.