حمید کربلایی حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آموزش ها از طریق 2 ایستگاه نوروزی در سه راهی خمین و ورودی سنجان انجام می شود.
وی بیان کرد: سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری برای ایام نوروز 10 هزار بسته فرهنگی شامل کتاب نوروز هدیه خداوند به ایران زمین، نقشه اراک و فتیر به عنوان سوغات محلی تهیه و بین مسافران نوروزی توزیع می کند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک ادامه داد: مسافرانی که بسته های فرهنگی این سازمان را دریافت می کنند می توانند در مسابقه فرهنگی کتاب خوانی از طریق پیامک شرکت کنند و در پایان طرح نوروزی در این راستا به 40 نفر از منتخبین هدایایی اهدا می شود.
کربلایی حسنی عنوان کرد: در این 2 ایستگاه 10 هزار کتاب کودک و پنج هزار پیش بینی شده که در طول ایام نوروز توزیع می شود.
وی گفت: نمایش عروسکی، اجرای مسابقه های ورزشی طناب زنی، رو پایی و والیبال نیز از دیگر برنامه هایی است که در 2 ایستگاه نوروزی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک اضافه کرد: یک دستگاه اتوبوس اراک گردی نیز برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که در ای راستا مسافران می توانند خودروهای خود را در سه راهی خمین پارک و از طریق این اتوبوس به صورت رایگان از 2 موزه و پارک وحش اراک بازدید کنند.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این شهر 603 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.