نعمت الله عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از عصر روز گذشته تا ساعت 8 صبح امروز، 29 نفر به صورت شخصی با طیف متنوعی از آسیب جسمی ناشی از انفجار مواد محترقه و سووختگی به بیمارستان های ساوه مراجعه کرده اند.
وی اظهار داشت: در تماس با اورژانس 115، نیروهای این نهاد به محل حادثه اعزام و یک پسربچه 6 ساله را که دچار سوختگی شده بود، مداوا کردند.
وی گفت:25 حادثه دیده چهارشنبه سوری ساوه مرد و بقیه زن بوده اند.
وی توضیح داد:17 مورد سوختگی، 2 مورد آسیب چشمی در بین حادثه دیدگان چهارشنبه سوری ساوه وجود داشت و بقیه نیز درمان های مرتبط با پارگی دست، خراشیدگی و ساییدگی داشتند.
عزیزی افزود: در حوادث چهارشنبه سوری امسال فوتی و قطع عضو گزارش نشده و بیشتر مصدومیت ها نیز از ناحیه دست بوده است.

*** 24 عملیات اطفا حریق چهارشنبه سوری در ساوه انجام شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه گفت: 24 مورد عملیات اطفا حریق در این شهرستان در شبانه روز اخیر انجام شد که نسبت به سال گذشته 6 مورد کاهش یافته است.
نصرت الله احمدی افزود: این عملیات ها در حد حریق های کوچک بود که نیروهای امدادی با توجه به گزارش های مردمی، به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در یکی از محله های ساوه در مجاورت یک جایگاه سی ان جی چندین جوان با حمله با خودروی اطفا حریق و با استفاده از سنگ و مواد محترقه، موجب شکسته شدن شیشهای خودرو و خساراتی به بدنه و کاپوت شدند.
از ابتدای گشت های بازرسی نیروی انتظامی ساوه در خصوص چهارشنبه سوری، بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط شده است.
ساوه با جمعیت 290 هزار نفری به عنوان دومین کانون جمعیتی استان سهم عمده ای در اقتصاد و تولید کشور دارد.

7269/6013خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.