به گزارش ایرنا، احمد سجادی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 23 میلیارد و 100 میلیون ریال در راستای بهره برداری از طرح آبرسانی تلخاب و آرزومند هزینه شده که در مجموع چهار هزار و 100 نفر از این نعمت بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: این طرح دارای مخزن یکهزار و 700 متر مکعبی است که از 46 کیلومتر خط انتقال شبکه نیز بر خوردار است.
سجادی با اشاره به این امر که طول شبکه برق این مجتمع یک کیلومتر است،افزود: یک حلقه چاه به عمق 90 متر و 2 ایستگاه پمپاژ آب نیز در این مجتمع وجود دارد که به شبکه آبرسانی هدایت می شود.
فرماندار فراهان، بهره برداری از طرح مجتمع آبرسانی روستای کاظم آباد را از دیگر طرح عنوان کرد و گفت: 24 میلیارد ریال در راستای این طرح هزینه شده که یکهزار و 563 نفر از مزایای آن بهره مند می شوند.
وی خاطر نشان کرد: 21 کیلومتر خط انتقال شبکه این طرح و 31 کیلومتر شبکه آبرسانی داخل روستا های آن است.
فرماندار فراهان با تاکید بر این امر که این طرح آبرسانی 2 مخزن بتنی به حجم 700 متر دارد، افزود: عمق چاه این طرح 120متر است که میزان آبدهی آن نیز 14 لیتر محاسبه شده است.
سجادی، روستاهای حسین آباد، گازران، شتریه، بزرآباد، کاظم آباد، جلال آباد، علی آباد و اسفین از روستاهای بهرمند از این طرح عنوان کرد.
شهرستان فراهان از توابع استان مرکزی است و دارای 2 بخش (مرکزی، خنجین) است و در سال 1389 به شهرستان ارتقا یافته و در این خطه بر اساس آخرین آمار 30 هزار و 42 نفر جمعیت زندگی می کنند.
7114/6013/ خبرنگار: شسما کریمی*** انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.