به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز شنبه در حاشیه دیدار با سرمایه گذاران ایتالیایی در گفت وگو با ایرنا افزود: یک شرکت ایتالیایی با سفر به محلات و بازدید از ظرفیت های گردشگری و اقتصادی این شهرستان در نشستی خواستار همکاری های اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و اقتصادی در این شهرستان شدند.
وی اظهارکرد: این سرمایه گذاران خارجی از یک شرکت معتبر اروپایی واقع در کشور ایتالیا آماده همکاری و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف با بخش خصوصی در این شهرستان هستند.
زینی وند ادامه داد: اعضای این شرکت در بازدید از قابلیت های مختلف محلات در در زمینه صنعت گل، سنگ، ماهیان زینتی، تریکو و بید قرمز خواستار سرمایه گذاری شدند.
وی بیان کرد: در این نشست اجرای طرح هتلینگ در آبگرم به صورت پایلوت برای انجام سرمایه گذاری ایتالیایی در شهرستان محلات پیشنهاد شد.
فرماندار محلات گفت: شهرستان محلات با دارا بودن آب و هوایی مطبوع و موقعیت مناسب جغرافیایی و دسترسی مناسب به بیش از نیمی از جمعیت کشور، دارای ظرفیتی ممتاز در کشور است.
وی گفت: بسترهای لازم برای سرمایه گذار خارجی در این شهرستان فراهم است و از هر طرح و ایده اقتصادی در بخش های مختلف استقبال می شود.
فرماندار محلات با معرفی آبگرم محلات به عنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری در کشور بیان کرد: توسعه زیرساخت های خدماتی در منطقه آبگرم به صورت ویژه در دستور کار مسئولان قرار دارد و به زودی امکانات لازم مورد نیاز در منطقه نمونه گردشگری آبگرم تکمیل می شود.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی با 55 هزار نفر جمعیت و با جاذبه های طبیعی و تاریخی بکر همچون چشمه جوشان آبگرم محلات، سرچشمه و باغات گل، سالانه مورد بازدید میلیون گردشگر داخلی و خارجی قرار می گیرد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.