به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پرویز اسدی افزود: در پی وقوع چندین فقره جیب بری در هفته گذشته در ساوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی پلیس و در حین گشت زنی نامحسوس ماموران، 2 سارق در حین سرقت در یکی از خیابان های شهر شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از وسایل همراه آنان بیش از 10 میلیون ریال وجه نقد کشف و ضمیمه پرونده شد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند، در روند تکمیل تحقیقات، به چهار فقره جیب بری در شهرستان ساوه اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر مراقبت شهروندان در پیشگیری از سرقت به ویژه در روزهای پایانی سال و در زمان حضور در مراکز خرید و بازارها بیان داشت: هردو متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

***دستگیری سارقان تجهیزات رایانه ای مدرسه، در کمتر از یک ساعت
فرمانده انتظامی زرندیه نیز گفت: 2 سارق سابقه دار که 50 قطعه تجهیزات رایانه ای یک مدرسه را سرقت کرده بودند،‌ از سوی پلیس شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ محمدرضا روشندل اظهار کرد: در پی سرقت تجهیزات رایانه ای از یکی از مدارس شهرستان زرندیه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی توضیح داد: با سرعت عمل پلیس و در تحقیقات اولیه سارقان شناسایی و در کمتر یک ساعت از وقوع جرم در اطراف زرندیه دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به 50 قطعه تجهیزات رایانه ای مدرسه خاطر نشان کرد : پس از تحویل تجهیزاتی سرقتی به مدرسه سارقان نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
ساوه با جمعیت حدود 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی و شهرستان زرندیه با مرکز شهرمامونیه با جمیعت بیش از 57 هزار نفر از شهرستان های 12گانه استان هستند.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.