به گزارش ایرنا، محمود نعمتی روز دوشنبه در نشست کارگروه اقتصادی استان مرکزی در محل استانداری این استان افزود: رقم تسهیلات اعطایی به این واحدها در مجموع هفت هزار و 40 میلیارد ریال است که از بانک های عامل ملی، تجارت، صادرات، ملت و صنعت و معدن به تولید کنندگان اعطا شده است.
وی ادامه داد: صنایع مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی بیشتر از حوزه های صنایع فلزی، غذایی، لوازم خانگی و شیمیایی است.
نعمتی تصریح کرد: استان مرکزی در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی رتبه دوم کشور را به دست آورد که انتظار می رود تا پایان امسال با تعامل بانک های عامل رتبه نخست را کسب کند.
مدیرکل امور اقتصادی و بین الملل استانداری استان مرکزی اضافه کرد: بیش از 700 میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت باغداران در نظرگرفته شده که می توانند با مراجعه به بانک های عامل از این تسهیلات بهره مند شوند.
همکاری شرکت گاز استان مرکزی برای انجام عملیات گازرسانی به شهرک گلخانه ای شهر آوه، ساخت کشتارگاه صنعتی دام در شهر آوه و ارائه مجوز ساخت پایانه انار شهرستان ساوه به شرکت تعاونی دهیاران این شهرستان از دیگر مصوبات این نشست بود.
استان مرکزی به عنوان دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور مطرح است و در زمینه تنوع تولیدات صنعتی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.