به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، محمد ابراهیم رضایی در دیدار با فرمانده انتظامی افزود: مسئولیت خطیر پلیس در اتقاء امنیت پایدار در جامعه بر کسی پوشیده نیستو وظیفه نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و مقابله با شرارت است و همه باید پلیس در این رابطه همراهی کنند.
وی بیان داشت: نیروی انتظامی در روزآمدی رشد قابل قبولی داشته و سازمانی پاک و سالم و پرخیر و برکت است.
نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به عملکرد و مدیریت مطلوب در ناجا اظهار کرد: این اقدامات اعتماد عمومی مردم به پلیس را به همراه دارد.
رضایی با تاکید بر همراهی و همکاری همه دستگاه های اجرایی با پلیس در راستای اعتلای امنیت و آسایش مردم در کشور گفت: نیروی انتظامی سردمدار تامین امنیت و مورد اطمینان خاطر شهروندان است.
فرمانده انتظامی خمین نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور و توجه به نیروی انتظامی افزود: این فرماندهی و کارکنان تمامی تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت انجام داده و هدف نهایی در کنار امنیت پایدار در جامعه رضایت مندی شهروندان از ارائه خدمات پلیس به آنان است.
سرهنگ محمد علی گودرزی با اشاره به اینکه تعامل بین پلیس و دستگاه قانونگذار می تواند پلیس را در خدمات رسانی مطلوب به شهروندان کمک می کند بیان کرد: پلیس در ماموریت های خود تابع قانون و مقررات است.
این مقام انتظامی گفت: رویکرد پلیس برای برقراری نظم و امنیت دخیل کردن همه سازمان ها و حتی خود مردم است و در این راه با فرهنگ سازی در محله ها و سطح شهر و آموزش همگانی در کلیه اقشار جامعه و ادارات توانسته به موفقیت هایی قابل قبول برسد.
وی تصریح کرد: استفاده از ابزارهای نوین و به روز در راستای بازدارندگی تخلفات و جرم در دستور کار پلیس قراردارد و با هماهنگی های به عمل آمده نیز در حال تهیه مقدمات اجرای طرح هایی در این خصوص است.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت دارد و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.