به گزارش روز شنبه پایگاه پلیس، سردارکیومرث عزیزی افزود: در تداوم اجرای طرح های مبارزه با کالای قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های اجرایی استان؛ 25 نفر متخلف دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در اجرای این طرح 22 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل کالای قاچاق شناسایی و متوقف شد و در بازرسی از این خودروها، اقلامی شامل تلفن همراه و پوشاک به ارزش تقریبی 6 میلیارد و 247 میلیون ریال کشف شد.

*** دستگیری سارق خودروهای پراید با 11 فقره سرقت در اراک
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از دستگیری سارق خودروهای پراید در عملیات ماموران این پلیس با 11 فقره سرقت در اراک خبر داد.
سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: با وقوع سرقت های متعدد خودروهای پراید ظرف یک ماه گذشته در شهرستان اراک، موضوع در دستور کار ماموران اداره آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد سارق پس از سرقت خودروها و باز کردن قطعات، آنها را در مکانی نامشخص رها می کرده است.
این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی متهم در تحقیقات پلیس، خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس و در عملیاتی غافلگیرانه سارق دستگیر شد.
سرهنگ حسینی با بیان اینکه سارق در بازجویی های پلیس به 11فقره سرقت پراید در سطح شهر اراک اعتراف کرد اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
از ابتدای امسال تاکنون 356 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.