به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ساوه افزود: 70 نفر از نمایندگان خواستار استیضاح وزیر کشور شده اند که این مهم حق قانونی و مسلم نمایندگان مردم در خانه ملت است اما در شرایطی که کمتر از سه ماه به برگزاری 2 انتخابات بزرگ کشور باقی مانده، این امر به صلاح کشور نیست.
وی ادامه داد: هم اینک وقت وفاق وهمدلی است تا انتخابات پیش رو به دور از هر گونه حاشیه و با حضور حداکثری ملت در صحنه برگزار شود.
خطیب جمعه ساوه افزود: مشارکت های خیرخواهانه مردمی، مهمترین پشتوانه نهادهای حامی فقرا و نیازمندان است که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن های نیکوکاری در آستانه سال نو گفت: همه اقشار جامع به ویژه ائمه جماعات باید در شناسایی فقرای واقعی و دستگیری از آنها همکاری کنند.
وی همچنین به 15 اسفند روز درختکاری اشاره کرد و افزود: یکی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی تولید ملی است که کشاورزی بخش مهمی از تولید را به خود اختصاص داده است.
امام جمعه ساوه تصریح کرد: دولت باید به کشاورزان کمک کند تا در مالکیت اراضی ملی و زمین کشاورزان تنگناهایی ایجاد نشود.
وی تاکید کرد: باید جلوی زمین خواری به عنوان یک عمل حرام و جرم گرفته شود و دولت و دستگاه قضا، با زمین خوارها مقابله کنند.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: کانون های فرهنگی، هنری مساجد بی شک یکی ازمراکز و نهادهای فعال انققلابی در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است.
امام جمعه ساوه گفت: ائمه جماعات وهیات امنا باید با حمایت و درک نسل جوان زمینه حضور بیشتر این قشر را در مساجد تقویت کنند.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی ** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.