محمد ابراهیم رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: کشورهای مسلمان مثل عربستان، قطر و ترکیه که در قالب حمایت از داعش اهداف صهیونیست ها را در منطقه پیش می برندبا این کنفرانس خلع سلاح شدند.
وی اظهارکرد: این کشورها با عملکردی که در منطقه در قبال فلسطینن داشته اند مشروعیت خود را از دست دادند و در افکار عمومی ملت های مسلمان محور حق جبهه مقاومت است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: برخی ملت ها در این کنفرانس متوجه شدند که حامی فلسطین محور مقاومت به رهبری ایران اسلامی است.
وی اظهار کرد: اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین اثر خود را بسیار قدرتمند در جوامع اسلامی گذاشت و راهبردها و سیاست های خوبی از سوی رهبر معظم طرح شد که مورد استقبال فلسطین و کشورهای مسلمان قرار گرفت.
رضایی افزود: اجلاس باعث عزت و حقانیت محور مقاومت شد و از سوی دیگر باعث سستی، بی پشتیبانی و آسیب پذیری اسرائیل و این که حاکمیت آن ناتوان است، شد.
وی گفت: اگر جامعه اسلامی هوشیار باشد و اتحاد خود را حفظ کند، صهیونیست ها به سمت زوال و پستی می روند.
نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: در کنفرانس انتفاضه فلسطین مسئولان مجالس، شخصیت های برجسته علمی، فرهیختگان و افراد با نفوذی که دیدگاه های آنان در بین ملت ها اثر گذار بود از 84 کشور و با شرکت 800 نفر برگزار شد.
وی گفت: این اجلاس بهترین، باشکوهترین و با کیفیت ترین کنفرانس بود وسخنرانی مقام معظم رهبری اثرات بسیار خوبی برروی شرکت کنندگان و مهمان ها گذاشت.
وی گفت: در عرصه بین المللی جبهه استکبار به رهبری آمریکا و مدیریت صهیونیستی تلاش می کرد قضیه فلسطین را از موضوعیت اول جهان اسلام خارج کند و به فراموشی بسپارد.
رضایی افزود: تا از این طریق بستر توسعه طلبی و گسترش سرزمینی و اعمال نفوذ و خاموش کردن صدای فلسطینی ها توسط صهیونیست ها به اجرا گذاشته شود.
وی اظهارکرد: با همکاری جمهوری اسلامی کنفرانس حمایت از فلسطین برگزار شد و اثرات عمیقی بر جهان اسلام گذاشت.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین سوم و چهارم بهمن با شعار همه باهم در حمایت از فلسطین در تهران برگزار شد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.