دبیر جشنواره ملی فرش فراهان در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه ملی فرش فراهان با همکاری شرکت تولید و صادرات فرش فراهان عصر روز گذشته بهره برداری شد و رویکرد و هدف اصلی آن احیای جایگاه فرش ایران است.
وی افزود: فراخوان این نمایشگاه دهم آذرماه به صورت ملی انجام و در طول 25 روز فرصت ارسال آثار، بیش از هزار عکس از 210عکاس کشوری به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد.
وروانی فراهانی عنوان کرد: عکس های دریافت شده توسط پنج عکاس برتر استان مرکزی داوری شد و در مجموع 41 عکس از 35 عکاس برای نمایش آماده شد.
وی عکاسان حاضر در این نمایشگاه را پنج نفر عنوان کرد و افزود: عکس ها در سایز 50 در 70 سانتیمتر چاپ و روز گذشته به عنوان اولین روز نمایش به معرض دید علاقمندان درآمد.
دبیر نمایشگاه ملی فرش فراهان افزود: این نمایشگاه در دوبخش اصلی و جنبی تدارک دیده شده که در کنار نمایش 41 عکس برگزیده 10 عکس مربوط به کارگاه های قالی باقی، رنگ رزی، نخ ریسی و بافت است.
وروانی فراهانی بیان کرد: این نمایشگاه شاکله ای دائمی دارد به طوری که بعد از نمایش عمومی به حمام چهار فصل و سرای مهر اراک نیز منتقل می شود.
وی افزود: برای نمایش عکس های این نمایشگاه در استان های دیگر نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است.
نمایشگاه ملی فرش فراهان از 15 دی ماه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و بعدازظهر در گالری فرش فراهان واقع در خیابان شیخ فضل الله نوری (دروازه شهرجرد) میزبان علاقمندان است.
6992/3075/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.