«عبدالرضا حاج علی‌بیگی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش دیالیز شهرستان محروم خنداب از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و با همراهی گروه‌های جهادی و خیران پیگیری شد و عملیات سفت‌کاری آن با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال از محل منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی خیران و مردم شهرستان ساخته شده است.

وی ادامه داد: عملیات نازک کاری این بخش نیز با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی استان مرکزی و توسط گروه‌های جهادی استان انجام شده است.

فرماندار شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: دستگاه دیالیز و آریو مرکز دیالیز بیمارستان مهر این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان انرژی اتمی و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خریداری و تجهیز شده است.

حاج‌علی‌بیگی یادآور شد: بیماران دیالیزی شهرستان خنداب تا پیش از بهره‌برداری از این مرکز توسط یکی از خیران شهرستان، به‌صورت رایگان با یک دستگاه خودروی شاستی بلند با راننده به مرکز استان اعزام می‌شدند. 

وی ادامه داد: مرکز دیالیز بیمارستان مهر شهرستان خنداب همراه با  هتل آپارتمان در هفته جاری با حضور مقام‌های کشوری و استانی به صورت رسمی بهره برداری می‌شود.

فرماندار شهرستان خنداب تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز ساخت و تجهیز این هتل آپارتمان توسط اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تامین شده است.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این منطقه حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.