حجت الاسلام سید« علی حسینی پور» در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه خمین با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: این دوره از انتخابات نیز با حضور حماسی ملت در تاریخ ایران اسلامی ماندگار می‌شود
وی ادامه داد: مصوباتی که نمایندگان در مجلس تصویب می‌کنند برای اجرا در چهارسال دوره نمایندگانی آنها نیست بلکه سال‌ها در کشور اجرا می شود و هرگونه اشکالی در این مصوبات به نظام آسیب می رساند.
خطیب جمعه خمین با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس اظهار داشت: شهید مدرس در مقابل تمام نمایندگان ایستاد و برای عزت کشور مبارزه کرد.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: قدرت نظام با حفظ جایگاه دولت، مجلس و قوه قضاییه تحقق پیدا می کند.
وی با اشاره به هفتم آذر سالروز نیروی دریایی افزود:  نیروهای انتظامی و نظامی پس از پیروزی انقلاب در دنیا بی نظیر هستند.
امام جمعه خمین تصریح کرد: نیروی دریایی آنچنان در جهان عمل کرده که دشمنان نظام جرات حضور در میدان دریایی ایران را ندارند.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی ادامه داد: وی از شخصیتهای مبارزی است که دشمنان او را زنده به گور شهید کردند.
وی خاطر نشان کرد: امامزادگان در کشور جایگاه والایی دارند و مردم به این اماکن مذهبی اعتقاد خاصی دارند.
امام جمعه خمین با انتقاد از رعایت نشدن اخلاق اسلامی گفت: اگر اخلاق و مهربانی در جامعه گسترش پیدا کند، ۹۸ درصد پرونده‌های قضایی مختومه می شود.
حجت الاسلام حسینی پور افزود: فضای مجازی ناسالم، بی مهری زوجین نسبت به یکدیگر و انجام ندادن وظایف علت بسیاری از اختلافات خانوادگی است.
خمین در جنوب استان مرکزی است و در شهرهای قورچی باشی و خمین نماز جمعه برگزار می شود.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.