به گزارش روز پنجشنبه پایگاه پلیس، سرهنگ«احسان آنقی»  افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی برسرقت تلفن همراه و انتشار تصاویر شخصی وی در فضای مجازی از سوی فرد یا افراد ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهارداشت: کارشناسان پلیس فتا با تحقیقات فنی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی او را  احضار کردند.

رییس پلیس فتا فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک موجود، به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و انتشار تصاویر شخصی شاکیی در شبکه‌های اجتماعی اعتراف و دلیل عمل مجرمانه خود را مشکلات شخصی با خانواده شاکی بیان کرد.

سرهنگ آنقی گفت: این فرد به دستگاه قضایی تحویل شده و مراحل قانونی در دست انجام است.

وی اظهار داشت: کاربران، همواره باید از قرار دادن تصاویر شخصی خود در سایت های عمومی، تلفن همراه و دیگر شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق نشانی www.cyberpolice.ir با پلیس فتا در میان بگذارند.

تصادف در جاده اراک به ازنا ۲ کشته برجا گذاشت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در اراک به ازنا  ۲ کشته برجای گذاشت.
سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود:این حادثه رانندگی ساعت سه بامداد دیروز در کیلومتر ۱۳ جاده اراک به ازنا رخ داد که مأموران پلیس به همراه گروه‌های امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه راننده وس سررنشین دیگر خودرو مجروح شدند و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافتند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی یاآور شد: ۲ سرنشین این خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کهریزی علت این تصادف را از سوی کارشناس حوادث رانندگی بی‌توجهی راننده اعلام شده است.

وی از رانندگان خواست تا با رعایت هدفمند قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث ناگوار در سطح جاده‌ها و ثبت خاطرات تلخ برای خود و دیگران پیشگیری کنند.

سه میلیارد و ۵۳۷میلیون کالای قاچاق در شازند کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت» سه میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق از پنج دستگاه خودروی سواری در شهرستان شازند کشف شد.

سرهنگ «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: ماموران انتظامی شهرستان شازند در حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از جاده‌های اطراف شازندبه پنج دستگاه خودروی سواری مشکوک شده  و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیف شده یک‌هزار و ۲۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا ،۱۲ دستگاه لوازم خانگی برقی ،۴۷۶ جفت کفش کتانی ،چهار هزار و ۲۴۸ قطعه لوازم ساختمانی شامل قفل و متر ،۲۵۰ قطعه لنت ترمز و ۲ هزار و ۵۰۰ عدد لامپ فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این راستاپنج نفر دستگیر و برایی سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد:‌ به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه کالای قاچاق، سامانه تلفنی ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هرگونه گزارش در خصوص فعالیت های اقتصادی غیرمجاز است.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۱۴ هزار نفر جمعیت در قلب ایران قرار دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.