سید «علی آقازاده» روز چهارشنبه در حاشیه راه‌اندازی نمادین مرکز ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب در فرمانداری اراک در جمع خبرنگاران، افزود: اگر جمع ‌ندی برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور شیوه مکانیزه باشد، آمادگی در این زمینه در استان مرکزی هست و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی بیان کرد: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح  دهم آذرماه جاری با دستور وزیر کشور آغاز می‌شود و به مدت یک هفته  ادامه دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند  از طریق مرکز حوزه انتخابی خود و یا از طریق وزارت کشور درمدت زمان تعیین شده ثبت‌نام کنند و متقاضیان خارج از کشور نیز باید ثبت‌نام‌ خود را از طریق سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی انجام دهند.

آقازاده اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امری ضروری است و مردم باید در این عرصه نیز برگ‌زرینی بر افتخارات خود اضافه کنند.

فرماندار اراک نیز در این آیین به اصحاب رسانه گفت: روند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این فرمانداری به بهترین شکل ممکن در جریان است و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

«حسین بختیاری» افزود: آمادگی کامل برای شروع ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی این دوره  وجود دارد و در این راستا ۱۰ جایگاه ثبت‌نام ایجاد شده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارای هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابی اراک، کمیجان و خنداب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.