«قنبر موسی نژاد» روز سه شنبه در حاشیه تحویل منزل مسکونی مددجویی بازسازی شده از خسارات سیلاب در کمیجان، افزود: چهار میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال اعتبار برای مقاوم‌سازی منازل نامستحکم در برابر سیلاز سوی کمیته امداد استان صرف شده‌است.

وی اظهار داشت: یک ‌زا رو ۴۴۶ خدمت عمرانی در بخش تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن، بهسازی، مقاوم سازی، کمک به خرید و ساخت مسکن شهری امسال به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در استان ارایه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار داشت: ۳۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تعمیر ۹۲۹ واحد مسکونی و هفت میلیارد ریال اعتبار نیز برای ۵۵ مورد کمک هزینه خرید و ساخت مسکن شهری صرف شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: بازسازی و ساخت خانه‌های آسیب دیده از سیلاب بهار امسال از برنامه‌هایی است که در بسیج سازندگی استان با جدیت پیگیری و انجام می‌شود.

سردار«محسن کریمی» افزود: ساخت ۵۰ واحد آسیب‌دیده از سیل و تعمیر ۶۰ واحد در ادامه طرح جهاد همبستگی ملی است که در بازسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل پرداخته شده و در هفته بسیج تحویل می‌شود.

با آغاز هفته بسیج یک واحد مسکونی مددجویی در روستای خسروبیگ از توابع شهرستان کمیجان به متقاضی واگذار شد.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.