این کتاب ۱۰۲ صفحه‌ای در سال ۱۳۹۶ از سوی انتشارات پرپروک خمین به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان به شعر و ادب قرار گرفته است.
قیمت هرجلد از این کتاب که در قطع رقعی و با شمارگان یک‌هزار نسخه منتشر شده  ۹۰ هزار ریال است.
۷۲ غزل عاشقانه از این شاعر خوش‌ذوق خمینی در کتاب به چاپ رسیده و خالق این اشعار کوشیده است تا بر اساس احساسات زنانه و تجربیات شخصی مفاهیم مورد نظرش را بیان کند.
شاعر این مجموعه با رویکرد گفتاری و استفاده از تعابیر و تمثیل های زنانه تابلویی از احساسات لطیف زنانه را به مخاطب عرضه کرده است.
شعر گفتاری است که گرداگرد اتفاقات و حوادث روزمره می‌چرخد و با بیانی مردم‌پسند با مخاطب خود ارتباط برقرار می‌کند و دغدغه‌های را شرح می‌دهدو در کتاب حاضر نوع گفتمان ارایه شده به گونه‌ای است که مخاطب در نظرگاه نخست شاعر قرار دارد.
شاعر در هر بیت از چشم مخاطب به مسایل نگاه می‌کند و برای اینکه بتواند مطلوب مخاطب را تامین کند از گذرگاه کلمات کوشیده تا ارتباطش را با مخاطب تقویت کرده و گویی در کنارش نشسته و سخن دل او را گوش می‌کند و از این نظر گفتار را انتخاب و به خواننده فرصت داده تا در شعر منزلگاهی داشته باشد.
در مجموع شاعر با شکستن زبان و نزدیک شدن به دایره گفتمان محاوره‌ای کوشیده است ارتباط با مخاطب را بسط دهد.
غزل ۶۲ براساس آیه ۷۲ سوره احزاب ( ما بر آسمان‌ها و زمین و کوه‌های عالم عرض امانت کردیم همه از تحمل آن امتناع کردند تا انسان پذیرفت که بسیار ستمکار و نادان بود) سروده شده است و غزل با این مصرع پایان می یابد: که راضیم به رضای توام خدای بزرگ
غزل نهم کتاب تقدیم به مادر شده که خداوند دوباره او را به شاعر بخشیده است: تیغ بی اعتبار جراحی، موج دلشوره های ویرانگر    پشت درهای بسته فهمیدم زجر یک انتظار یعنی چه
فاطمه آل‌طاهر در سال ۱۳۶۴ در خمین متولد شد.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و مربی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در خمین است.
آل‌ طاهر موفق شده در جشنواره‌های ملی و استانی با مضامین آیینی رتبه‌های برتر را کسب کند.
کتاب « بی‌نوا نی » با موضوع شعرهای آیینی از دیگر آثار این شاعر خمینی است.
بیش از ۸۰ نویسنده و شاعردر خمین کتاب در موضوعات ادبی، علمی، حقوقی، روانشناسی و تاریخی چاپ کردند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.