به گزارش خبرآنلاین  استان مرکزی، استاندار مرکزی در افتتاحیه نمایشگاه الکامپ با بیان این مطلب گفت :  برگزاری نمایشگاه الکامپ در طی سال های اخیر فرصت ومحل خوبی برای گسترش بازار ومارکتینگ برندهای مجازی بوده است.

سیدعلی آقازاده در رابطه با تاثیر شرکت های استارت آپی در معرفی برندهای استان  افزود: شرکت های استارپ آپی که در طی سال های اخیر وارد بازار شدند باتوجه به ظرفیت واستعدادی که دارند باعث شدند برندهای استان وضعیت خوبی را، حتی در سطح کشورنیز داشته باشد.

وی  با اشاره به استقبال خوب شرکت ها از نمایشگاه امسال متذکر شد : در نمایشگاه امسال حدود ۶۰شرکت استارت آپی واینترنتی از سراسر کشور، همچنین از استان های بزرگ مانند تهران  شرکت کرده اند که البته اکثریت غرفه ها در اختیار جوانان استان  است.

استاندار مرکزی در خصوص کیفیت این نمایشگاه با توجه به تحریم ها، تصریح کرد: امسال  نمایشگاه خیلی بهتر از سال گذشته برگزار شد و این در حالی است که تحریم ها تشدید شده  و به رغم اینکه  فضای اقتصادیمان تحت تاثیر تحریم ها است وانتظار می رفت پیشرفتی نداشته باشیم،  اما شرکت های استارت آپی موجود در نمایشگاه از رشد حرف می زنند.

وی فعالیت  این شرکت ها را در توسعه اشتغال پایدار موثر دانست و عنوان کرد: دستگاه های اجرایی استان باید حمایت های لازم را از این شرکت ها بیشتر کنند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد :  البته ممکن است  در این بازار مشکلاتی هم داشته باشیم؛ از جمله افرادی که به هر نوع بخواهند تخلفی کنند، اما استان این آمادگی را دارد که با متخلفین برخورد لازم را انجام دهد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1291925
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.