« محمدتقی آبایی هزاوه» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای این تعداد طرح با پیش‌بینی اشتغال سه هزار و ۵۹۰ نفر، ۲ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۷۳۴ متقاضی استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از ابتدای طرح (اواخر سال ۹۶) تاکنون در استان مرکزی به ثبت رسیده که پیش‌بینی اشتغال این طرح‌ها با سه هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال، پنج هزار و ۹۸۶ نفر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از این تعداد، یک‌هزار ۸۰۴ طرح با تسهیلات ۲ هزار و ۷۰۶ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال و پیش‌بینی اشتغال چهار هزار و ۷۶ نفر مصوب شده که قرارداد یک‌هزار و ۶۶۷ طرح با ۲ هزار و ۵۰۱ میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال تسهیلات و پیش‌بینی اشتغال سه هزار و ۷۶۹ نفر منعقد شده‌است.

آبایی هزاوه تصریح کرد: در راستای طرح اشتغال فراگیر نیز ۱۶۲ نفر متقاضی دریافت یک‌هزار و ۷۳۶ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال در استان مرکزی هستند که این طرح‌ها زمینه اشتغال یک‌هزار و ۹۲۲ نفر را فراهم می‌کند.

وی گفت: از این تعداد، ۸۱ طرح با پیش‌بینی اشتغال ۳۵۷ نفر و تسهیلات ۳۰۱ میلیارد و ۶۳۸ میلیون ریال مصوب شده که قرارداد ۷۷ طرح با تسهیلات ۲۸۱ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال و پیش‌بینی اشتغال ۳۲۰ نفر منعقد شده‌است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: تاکنون ۷۵ طرح، موفق به دریافت ۲۸۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال تسهیلات شده‌اند که این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۱۲ نفر را فراهم کرده‌اند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.