به گزارش پایگاه خبری، سرهنگ امیر مختاری عصر سه شنبه افزود: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و در تحقیقاتی جامع، فعالیت قاچاقچیان کالا مورد رصد نامحسوس پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام در عملیاتی که با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس شهرستان در شب گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد،‌ تعداد ۲۰ دستگاه خودروی قاچاق بر در محور مواصلاتی اراک - قم شناسایی و توقیف شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات تعداد ۲۵ نفر دستگیر شدند و انواع کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه و پوشاک، لوازم یدکی خودرو، پودرها و مکمل های ورزشی، لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی کشف شد.

سرهنگ مختاری تصریح کرد: در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش کالاهای کشف شده قاچاق در حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این خصوص پرونده های تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

️فرمانده انتظامی شهرستان اراک با تاکید بر تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد: تلفن ۱۱۰ آماده دریافت هر گونه گزارش و اطلاعات شهروندان در خصوص فعالیت قاچاقچیان کالا است. 

اراک مرکز استان مرکزی است و بیش ۶۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.