در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: یوم الله ۱۳ آبان در تقویم رسمی کشور ما با عنوان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی " نام گذاری شده که به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران ثبت شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این روز یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران یعنی تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت مظلومانه دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.

در این بیانیه افزوده شده است: این وقایع در روند استکبارستیزی ملت ایران مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی کشورمان در مبارزه علیه قدرت‌های شیطانی و استکباری است.

در ادامه این بیانیه آمده است: از مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت می‌کنیم ؛ تا با حضور آگاهانه و حماسی در راه پیمایی ۱۳ آبان بار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر فرزانه انقلاب و شهدای عزیز بیعت کرده و عزت و سربلندی میهن اسلامی را به نمایش بگذارند.

یوم الله ۱۳ آبان به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی یادآور تبعید امام راحل در سال ۴۳ و گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزانی است که در سال ۵۷ به دست نیروهای ساواک به شهادت رسیدند.

          

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.