«بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان استان مرکزی و هماهنگی راه‌پیمایی حمایت از جمعه‌های بازگشت فلسطین در اراک افزود: ۱۳ آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و باید همه اقشار جامعه در این روز حضور پررنگ و دشمن شکن داشته باشند.

وی بیان کرد: استکبار جهانی با صدای رسا دشمنی خود را با ملت ایران بیان کرده و مردم ایران نیز باید یک صدا دشمنی خود را با استکبار فریاد زنند که ۱۳ آبان‌ماه بهترین فرصت برای این مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: دشمنی اصلی استکبار با مردم ایران اسلامی است زیرا تحریم‌های ظالمانه بیشترین اثر را بر مردم می‌گذارد.

اکرمی اظهار داشت: استکبار جهانی بی‌سابقه‌ترین، گسترده‌ترین و هوشمندانه‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران به کار گرفته و بار اصلی مبارزه با استکبار بر دوش مردم است و در ۱۳ آبان‌ماه همه ایرانیان با هرگونه گرایش و سلیقه باید دشمنی خود را با استکبار جهانی فریاد زنند و وحدت مردم در این روز تعمیق داده شود.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این نشست گفت: ۱۳ آبان‌ماه علاوه بر روز دانش‌آموز، روز ملی استکبارستیزی است که در سال‌های اخیر تنها به بحث دانش‌آموزی بیشتر توجه شده و انتظار است امسال به بحث روز ملی استکبارستیزی به صورت ویژه پرداخته شود.

سرهنگ «محسن گلشن‌زاده» افزود: در روز ۱۳ آبان‌ماه باید اقشار مختلف مردم حضور داشته باشند و در این روز باید مقاومت‌های مردم بر علیه استکبار بیش از پیش تبین شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم  در این نشست گفت: در راستای لبیک به جمعه‌های بازگشت فلسطین ، شورای هماهنمگی تبلیغات اسلامی کشور لیستی برای راهپیمایی مراکز استان‌ها در راهپیمایی‌های پس از نمازجمعه ارسال کرده است.

حجت‌الاسلام «عباس دانشی» افزود: نخستین راهپیمایی برای اراک و در تاریخ ۱۷ آبان‌ماه امسال در نظر گرفته شده که نمازگزاران جمعه اراک پس از اقامه نمازجمعه از درب اصلی مصلی به طرف خیابان دانشگاه و خیابان سلمان فارسی در حمایت از جمعه‌های بازگشت فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

وی بیان کرد: آخرین راهپیمایی در نظر گرفته شده در این لیست نیز مربوط به اراک است که در ۲۰ تیرماه سال ۹۹ پیش‌بینی شده است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.