«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در دومین نشست شواری اطلاع‌رسانی استان مرکزی افزود: دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت اطلاع‌رسانی استان به منظور آگاهی افکار عمومی از نتایج فعالیت خود استفاده کنند.

وی اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی که برای آموزش های ضروری و اطلاع رسانی نیاز به فعالیت گسترده دارند از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما بیشتر استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: اولویت‌بندی برنامه دستگاه برای اطلاع رسانی باید مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.

اکرمی افزود: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی از مسولان اجرایی استان و مدیران آن ها مطالبه گری داشته باشند و  در نشست‌های خبری به موضوع مطالبهگری واقعی بپردازند و انتشار عملکرد دستگاه‌ها را در اولویت بعدی قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیت یو اجتماعی استانداری مرکزی گفت: صدا وسیما به عنوان دانشگاه می‌تواند به افکار عمومی شکل دهد باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

اکرمی افزود: باید موضوعات مورد توجه مردم در رسانه‌ها مطرح و با برنامه های چالشی از مراجعه مردم به سایت‌های بیگانه جلوگیری شود.

قائم مقام صدا و سیمای استان مرکزی نیز گفت: این مرکز در چهار حوزه تولید دارد که در حوزه رادیو و تلویزیون برنامه‌ها به صورت ۲۴ ساعت پخش می شود.

مرتضی فراهانی افزود: تعهد رادیویی استان مرکزی هشت تا ۱۰ ساعت است و باقی زمان برنامه ها به صورت مشارکتی و یا تکرار انجام می شود.

وی اظهار داشت: در تعهد تولیدات تلویزیونی وضعیت در شبکه آفتاب مطلوب نیست که در صورت تامین ۷۰ درصد اعتبارات امکان تولید سه تا سه ساعت و نیم تعهد روزانه عملیاتی خواهد شد.

  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.