«حسین بیات» روز سه‌شنبه در گفت‌و گو با ایرنا افزود: هشت طرح لکه‌گیری و روکش امسال در راستای ایمن سازی جاده های استان مرکزی آغاز شد که با تامین اعتبار در زمان مقرر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: ۲ طرح لکه‌گیری و روکش در جاده قدیم ساوه- تهران امسال آغاز و اکنون با پیشرفت فیزیکی ۷۰ و ۹۵ درصد در حال انجام است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان مرکزی گفت: اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش در جاده های اراک- سلفچگان، اراک- توره- پل سفید، ساوه- همدان و آزاد راه ساوه- تهران از دیگر طرح‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است که با پیشرفت فیزیکی ۲۵ تا ۵۵ درصد در حال اجرا است.

بیات افزود: طرح لکه گیری و روکش آسفالت جاده دلیجان- سلفچگان و بالعکس با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال انجام است.

وی اجرای عملیات فوگسیل در سطح جاده های استان مرکزی را از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در حال انجام بوده و با مساعد شدن شرایط دمایی ادامه طرح اجرایی می شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های استان مرکزی خاطرنشان کرد: عملیات ماسه‌آسفالت جاده اراک- خمین با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد، ماسه آسفالت و روکش ۲ جاده زاویه- اخترآباد و خمین- الیگودرز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ و ۲۵ درصد از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.