«عبدالرضا حاج علی بیگی» روز سه شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت و ۱۶۰ میلیارد ریال منابع مالی یارانه‌ای برای جبران خسارت‌های وارد شده به منازل مسکونی شهری و روستایی در سیلاب بهار امسال به شهرستان خنداب اختصاص یافت که ۱۰۰ درصد این اعتبارات جذب شده است.

وی ادامه داد: جاری شدن سیلاب در شهرستان خنداب به یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد که عملیات اجرایی بازسازی ۷۴۰ واحد آنها در ۲ مرحله آغاز شده است.

فرماندار شهرستان خنداب گفت: عملیات بازسازی ۲۹۰ واحد در مرحله نخست و ۴۵۰ واحد در مرحله بعدی در این شهرستان آغاز شد که سه واحد آنها به بهره برداری رسیده و بقیه در مراحل پی کنی، فونداسیون، اسکلت و نازک‌کاری قرار دارند.

حاج علی بیگی خاطر نشان کرد: ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت، ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه معیشتی، ۵۰ میلیون ریال تسهیلات یارانه ای، ۱۰۰ میلیون ریال منابع مالی یارانه ای تکمیل طرح و ۱۶۰ کیسه سیمان و خدمات نقشه کشی و عوارض به صورت رایگان به منازل مسکونی روستایی خسارت دیده در سیلاب ارایه می‌شود.

 وی ادامه داد: ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت، ۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه معیشتی، ۵۰ میلیون ریال منابع مالی یارانه ای، ۱۰۰ میلیون ریال منابع مالی یارانه ای برای تکمیل طرح، ۱۶۰ کیسه سیمان و خدمات نقشه کشی و عوارض به صورت رایگان به واحدهای خسارت دیده شهری در سیلاب پرداخت می شود.

فرماندار شهرستان خنداب افزود: ۷۵ هزار کیسه سیمان رایگان در ۲ مرحله به این شهرستان اختصاص یافت که تا کنون ۲۵ هزار کیسه آنها وارد شهرستان شده است.

  شهرستان خنداب با ۶۰ هزار نفر جمعیت از توابع استان مرکزی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.