«قنبر موسی‌نژاد» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: میزان صدقه پرداخت شده از سوی مردم استان در نیمه نخست سال گذشته  ۳۷ میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار  داشت: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در استان به‌منظور رسیدگی به امور مددجویان تحت حمایت در قالب جهیزیه، کمک‌های‌ درمان، وام قرض‌الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان هزینه و در رفع فقر و نیازهای اقشار بی‌بضاعت صرف شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت:۱۳۶ هزار خانواده در این استان مشترک صندوق صدقات در منزل هستند و پنج هزار صندوق نیز در معابر عمومی نصب شده‌ است. 

موسی ‌نژاد افزود: اولویت در پرداخت صدقات با ایتام، زنان سرپرست خانوار، بیماران زمین‌گیر است و کمیته امداد استان آمادگی شفاف‌سازی در زمینه هزینه‌کرد صدقات و وجوهات را دارد.

وی اظهار داشت: ۷۰ درصد مردم استان به روش ‌های نوین و الکترونیکی صدقه پرداخت‌ می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اظهار داشت: مردم نیکوکار استان می‌توانند صدقه‌های خود را با ارسال عدد سه به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب نرم افزار سامانه نیکوکاری امداد پرداخت‌کنند.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.