«حسین محمدی» روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری از دبیرستان مشارکتی ۱۲ کلاسه حاج«محمد محمودی» در اراک افزود: این کلاس ها در قالب ۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال با کمک خیران مدرسه ساز و از محل اعتبارات ملی و استانی تکمیل و به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها هفت هزار و ۲۱۹ مترمربع به مجموع فضاهای آموزشی استان مرکزی افزوده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی پیش‌بینی کرد: ۳۶ طرح در قالب ۲۵۴ کلاس با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با کمک خیران و از محل اعتبارات ملی و استانی تا پایان سال جاری تکمیل و به آموزش و پرورش استان تحویل می‌شود.

محمدی گفت: ۳۳ هزار مترمربع با بهره‌برداری از این طرح‌ها به زیربنای فضاهای آموزشی استان مرکزی افزوده می‌شود.

وی با یادآوری بهره‌برداری از دبیرستان مشارکتی ۱۲ کلاسه حاج«محمد محمودی» در اراک افزود: این طرح با زیربنای یک‌هزار و ۳۴۳ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی ساخته و به آموزش و پرورش تحویل شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: زمین این مرکز آموزشی از سوی یک خیر مدرسه‌ساز  تامین شده است.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز استان مرکزی نیز در این نشست گفت: زمین این طرح به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع سال ۷۲ همزمان با آغاز فعالیت جهاد مدرسه‌سازی در استان از سوی یک خیر به آموزش و پرورش اهدا شد.

«علی فخاری» افزود: مجمع خیران مدرسه‌ساز استان از سال ۷۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون فضاهای آموزشی زیادی از سوی این مجمع ساخته و به آموزش و پرورش تحویل شده است.

۲۲۷ هزار دانش آموز در ۲۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.