«حسین شمسی» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: ۳۷۲ مشترک در بخش صنعتی، یک‌هزار و ۲۵۰ مشترک در بخش کشاورزی و بقیه در سایر بخش‌ها در طرح کاهش مصرف تابستان مشارکت داشتند.
وی افزود: تفاهم‌نامه همکاری با شرکت توزیع در این راستا منعقد شده که سال گذشته یک‌هزار و ۵۲۱ تفاهم‌نامه مشمول دریافت پاداش شدند و این پاداش‌ها در قالب پرداخت ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حوزه به‌کارگیری مولد و ۳۹ میلیارد ریال در حوزه‌های جلب همکاری صنعتی، کشاورزی، مشترکیا عمومی و اداری پرداخت شده است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی  بیان اینکه تعداد مشترکین توزیع  برق استان مرکزی حدود ۷۳۰ هزار مشترک رسیده است، افزود: بیش از ۹هزار مشترک نیمه نخست امسال به مشترکان برق استان افزوده و بالغ بر۱۳هزار دستگاه کنتور هوشمند در استان نصب شده است.
شمسی گفت:  ۸۱۷ انشعاب برق غیرمجاز امسال در استان جمع‌آوری شده و این شرکت با نظارت و بازرسی مستمر توانسته ۵۹۷ انشعاب غیرمجاز را به مجاز تبدیل کند.
وی افزود: طرح سراسری حذف  قبوض کاغذی برق با هدف ارایه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان و صرفه جویی منابع با مشارکت مردم اجرا شده است.
بیش از ۷۰۰ هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد که برق آنان از طریق ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور، ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و ۴۵ پست فوق توزیع تامین می‌شود. 

/۶۰۱۳/۳۰۱۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.