به گزارش ایرنا، سید «مرتضی بختیاری» شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز کارآفرینی کوثر در شهرستان ساوه اظهار داشت: بر اساس ماده ۸۳ برنامه توسعه پنج ساله ششم کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی موظف هستند که سالانه ۱۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کنند که سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۰ هزار و بهزیستی۳۰ هزار شعل است.
وی افزود: رهبر فرزانه همواره بر ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با حفظ حرمت خانواده‌ها تاکید دارند و این مهم در اولویت برنامه‌های کمیته امداد کشور است.
بختیاری اظهار داشت: مرکز کارآفرینی کوثر در شهرستان ساوه یکی از نمونه‌های بارز ایجاد اشتغال توسط این نهاد حمایتی است و مددجویان با بهره‌گیری از تسهیلات در این مرکز مشغول فعالیت هستند.
وی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خوش حساب‌ترین افراد در بازپرداخت بدهی تسهیلات بانکی هستند و همواره به تعهداتشان عمل می‌کنند.
بختیاری در خصوص تامین مسکن مددجویان توضیح داد: ۸۰ واحد مسکونی در استان مرکزی امروز به منظور تامین  سرپناه مناسب برای مددجویان فاقد مسکن به بهره‌برداری رسید و اولویت تحویل این مسکن‌ها با  ایتام زیرپوشش این نهاد است.
 وی افزود: یک‌هزار واحد مسکونی دیگر نیز با همکاری بسیج سازندگی در دست ساخت است و امید می‌رود که تا پایان سال آماده تحویل شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با استاندار مرکزی در سال گذشته مبنی بر ساخت یک‌هزار واحد مسکونی  منعقد شده است که بر اساس این قرارداد زمین توسط استانداری تامین و مراحل ساخت با کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی ادامه داد: مراحل تامین زمین از سوی استانداری مرکزی در گام‌های پایانی است و با نهایی شدن این بخش عملیات ساخت کلید می‌خورد.
بختیاری تاکید کرد: مهم‌ترین بحث در اقدامات کمیته امداد فرهنگ‌سازی است و این مهم در برنامه های امداد به صورت جدی دنبال می‌شود.
/۶۰۱۳/۹۹۲۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.