به گزارش ایرنا، «طوبی کرمانی» روز چهارشنبه در اجلاسیه بانوان کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، افزود: بصیرت خانواده شهدا سرمایه بزرگی است که راه توطئه دشمنان را بسته و به نشر اسلام کمک کرده است.
وی ادامه داد: مادران و همسران شهدا همواره با دلسوزی و آگاهی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در گره‌گشایی از مشکلات مسئولان را یاری رسانده‌اند.
دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با یادآوری حماسه حضرت زینب(س) در عاشورای حسینی گفت: این بانوی بزرگوار جهان اسلام معلم ممتاز و برجسته برای خانواده شهدا و به ویژه مادران و همسران شهدا و ایثارگران بوده است.

کرمانی افزود: دشمنان می‌کوشند تا اهل بیت را تحریف کنند اما اقشار مختلف در جامعه اسلامی با هوشیاری تمام دسیسه‌های بدخواهان را می‌شناسند و آنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می‌گذارند.

 وی اظهارداشت: تلاش استکبار جهانی بر این است تا از طریق مبادی تبلیغی از جمله فضای مجازی با الگوسازی جهت‌دار مردم به‌ویژه جوانان را از اعتقادات خود منحرف کند و از این منظر رسالت بزرگی امروز برعهده جامعه شناسان،اهالی هنر و اندیشه، سیاست ورزان و گروه‌های مرجع فکری و رفتاری در جامعه است.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان اظهار داشت: شیعه با پرچم سرخ امام حسین (ع) نهضت خود را آغاز کرد و با پرچم سبز حضرت مهدی(ع) این نهضت را به پیش می‌برد.

کرمانی گفت: ایران اسلامی امروز به قدرتی برتر در خاورمیانه و جهان تبدیل شده که به دشمنان اجازه هیچ شیطنتی را نمی‌دهد.

استاندار مرکزی نیز در این آیین گفت: شهدا سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند و فرهنگ ایثار و شهادت باید هر روز در کشور بیشتر تقویت شود.

سید«علی آقازاده» افزود: اجلاسیه بانوان از پیش درآمدهای برگزاری کنگره نقش امام راحل در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است و امید می‌رود که این اجلاسیه‌ها نقش اقشار مختلف به ویه زنان را در انقلاب اسلامی به درستی تبیین کند.

وی بیان کرد: : نقش زنان از صدر اسلام و تاکنون در اعتلای دین مبین اسلام ارزنده بوده و این مهم منطبق با دیدگاه امام و مقام معظم رهبری است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: شهدا پرورش یافتگان دامان زنانی هستند که اسوه صبر و آگاهی بوده و در چهار دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده‌اند.

در این آیین ۲۲ عنوان کتاب تالیف بانوان استان مرکزی در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

استان مرکزی ۶۲۰۰ شهید والا مقام را در راه دفاع از اسلام و قرآن اهدا کرده است.
/۶۰۱۳/۱۹۵۵/۶۹۹۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.