به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت‌گو با ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه تخصصی در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در سالن پارس این مجموعه برپا شده است. 

«مرتضی اسلامی» افزود: بیش از۵۰ فعال کشاورزی و صنایع تبدیلی از سراسر کشور در حوزه‌های ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، تجهیزات آبیاری، آبرسانی و نهاده‌های کشاورزی، تجهیزات دام و طیور، و انواع مکمل‌های دام و نانوکشاورزی همچنین صنایع تبدیلی در این نمایشگاه حضور دارند. 

وی بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری جهاد کشاورزی استان ، شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک استان مرکزی و استانداری مرکزی برپا شده است. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی هدف از برپایی این نمایشگاه تخصصی را ایجاد فرصتی مناسب به منظور نمایش آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین این عرصه و خدمات آن و ایجاد زمینه مبادلات علمی، تخصصی و اقتصادی عنوان کرد.

این نمایشگاه از امروز تا ۲۹ شهریور ماه جاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان است. 

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در سال ۱۳۷۸ در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در مسیراصلی  شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه‌اندازی شد.

محل دایمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در ارک دارای ۱۰ هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و ۱۲۰ هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.