به گزارش خبرآنلاین  استان مرکزی، سید علی آقازاده در پنجمین جلسه شورای اداری استان ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه در انتقاد از وحدت شکنان با بیان اینکه توهین به قوه مقننه و مجریه وحدت شکنی است، گفت : بعضی ها فایده این وحدت را نمی دانند و حتی در هیآت عزاداری امام حسین (ع) توهین به مجلس و قوه مقننه می کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به نقش امام خمینی در دفاع مقدس بر هرچه پر رنگ بودن برگزاری کنگره و یادواره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تاکید کرد.

آقازاده با اشاره به حضور مردم در مراسم  معنوی این ماه گفت :  امسال با تلاشی که همه ی با نیان خیر انجام دادند شاهد حضور گرم  ، پر شور ومعنوی تر مردم در مراسم  مذهبی بودیم.

وی در ادامه به اخراج بولتون اشاره کرد و گفت : نتیجه مقاومت مردم ایران در این دوسالی که تحریم بودیم  این بود که دشمن بداند اشتباه فکر کرده و این نشان دهنده وحدت کلمه ای است که امام بار ها گفته است و وظیفه ما حفظ این وحدت است.

آقازاده در خصوص توهین به قوه مقننه ومجلس متذکر شد: بعضی ها فایده این وحدت را نمیدانند وحتی درهیئت های عزاداری امام حسین وحدت شکنی می کنند وبه قوه مقننه ومجلس که به قول امام در راس قوا است نیز توهین می کنند.  

استاندار مرکزی در رابطه با برگزاری کنگره نقش امام خمینی در دفاع مقدس و یادواره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی خاطرنشان کرد : استان مرکزی زادگاه امام راحل است و این وظیفه ما را برای هرچه پررنگ تر برگزار کردن کنگره بیشتر می کند.

وی  تصریح کرد: یکی از برکات این کنگره باغ موزه دفاع مقدس است وهمه ی دستگاه ها باید  اشیایی که مربوط به دفاع مقدس وشهدا است را به باغ موزه بسپارند.

استاندار مرکزی در رابطه با برگزاری این کنگره متذکر شد: می خواهیم این کنگره بهترین کنگره در کشور باشد واستان مرکزی نمونه شود.

وی در ادامه به موضوع مشکلات دو شرکت آذراب وهپکو اشاره و بیان کرد: متاسفانه سو مدیریت عامل خیلی از ناهنجاری ها بود، مپنا مایل است سهام آذراب را بپذیرد، اما چه بشود یا نشود، باید آذرابی که سند صنعت ما است را حمایت کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1255538
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.