«جعفر اصغری» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: این سهمیشامل انواع نوشت‌افزار دفتر، مدادرنگی، مداد مشکی و مداد پولیمری  است که پس از تکمیل توزیع آن در اداره کل آموزش و پرورش و نهادهای حمایتی با نرخ مصوب دولتی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۱۲۹ هزار و ۸۲۴ جلد انواع دفتر با نرخ دولتی به استان مرکزی اختصاص یافته که دفتر ۴۰ برگ به قیمت ۱۷ هزار ریال، ۶۰ برگ ۲۵ هزار ریال، ۸۰ برگ ۳۴ هزار ریال و ۱۰۰ برگ ۴۲ هزار ریال بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: یک میلیون ۳۱ هزار و ۶۲۸ مداد مشکی و رنگی، ۴۶۸ هزار و ۹۲۲ مداد بولیمری و ۳۲۵ هزار و ۶۴۰ عدد انواع خودکار نیز با نرخ مصوب دولتی به استان مرکزی اختصاص یافته است.

اصغری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد:  توزیع ۵۵۹ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب ۶۶ هزار ریال، ۲۸۰ تن شکر به قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار و ۵۰۰ ریال و ۹۳ تن مرغ‌منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۲۵ هزار ریال با هدف تنظیم بازار ماه‌های محرم و صفر در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شده است. 

وی اضافه کرد: این اقلام با هدف تنظیم بازار محرم و صفر و تسهیل امور شهروندان در نذورات توزیع می‍شود اما در صورتی که متقاضی سهمیه نذورات کم باشد یا به هر دلیلی افزون بر رقم تخصیصی تقاضا شود، امکان جابه‌جایی این اقلام در سطح فروشگاه‌های بزرگ استان با همان قیمت مصوب وجود دارد.

بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز استان مرکزی در ۲ هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از ۱۰۰ فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.