به گزارش روز شنبه خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"بهزاد فکوری" افزود: ماموران انتظامی در انجام تحقیقاتی از حمل مقادیری سوخت قاچاق و خارج از شبکه عرضه ملی توسط یک دستگاه خودروی کامیون تانکر دار مطلع شدند.
وی ادامه داد:‌ در مراحل تکمیل تحقیقات، این خودرو در یکی از جاده های ارتباطی شهرستان شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.
فرمانده انتظامی کمیجان افزود: راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


 زن رمال با ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری در فضای مجازی در اراک دستگیر شد
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری خانمی که با راه‌اندازی کانال تلگرامی تحت عنوان رمالی و فالگیری از شهروندی اراکی کلاه‌برداری کرده بود، خبر داد. 
سرهنگ "احسان آنقی" افزود: در پی شکایت خانمی مبنی بر کلاهبردازی ۴۰۰ میلیون ریالی یک رمال و فالگیر از وی در یکی از شبکه های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی  قرار گرفت.
وی با اشاره به شناسایی مظنون اصلی پرونده در تحقیقات اولیه پلیس گفت: زن رمال که ساکن تهران بود به پلیس فتا استان مرکزی احضار شد.
 این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه تحقیقات پلیس زن رمال به کلاه‌برداری ۴۰۰ میلیون ریالی از شاکی در فضای مجازی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ " آنقی" گفت: ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری شده به شاکی برگردانده شد.

رئیس پلیس ‌فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: برخی قربانیان حتی بعد از رسیدن به این باور که فریب‌ خورده‌اند یا به علت این‌که مبلغ از دست‌ داده را ناچیز است و یا به این دلیل که تصور می‌کنند موضوع قابل‌ پیگیری قضایی نیست، از طرح شکایت خودداری می کنند.
وی اظهار داشت: همین مسئله باعث می‌شود تا دعانویسان و رمالان همچنان به کار خود ادامه داده و از افراد بیشتری کلاهبرداری و کسب درآمد کنند.

آتش سوزی در اراضی کشاورز روستای "ده سلمان" شهرستان شازند 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر آتش سوزی روز گذشته در اراضی کشاورزی روستای "ده سلمان" شهرستان شازند، ۹ تن کاه، ۱۰۰ اصله درخت بادام و ۳ هکتار از اراضی ملی طعمه حریق شد.

 سرهنگ «محمود خلجی» افزود: علت وقوع این حادثه آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

۶۹۹۱/۳۰۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.