«قنبر موسی نژاد» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  پنج هزار و ۵۸۹ دانش آموز و ۷۹۸ دانشجو در سال تحصیلی جدید برای شروع بهار علم آموزی نیازمند یاری افراد نوع دوست هستند.

وی اظهار داشت: ۱۹۸ نفر از ۷۹۸ دانشجوی تحت پوشش ۱۹۸این نهاد حمایتی در مراکز دانشگاهی دولتی تحصیل می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مردم این استان پارسال ۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند کمک کردند.

موسی نژاد افزود: کمیته امدادامام خمینی (ره) امسال برای هر دانش آموز چهار میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی در نظر گرفته که بخشی از آن توسط امداد و بخشی با کمک خیران تأمین می شود.
وی اظهار داشت: خیران و نیکوکاران می توانند با ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب اپلیکیشن سنا، شماره گیری کد# ۰۸۶*۸۸۷۷* و یا از طریق سایت امداد کمک های خود را به حساب خانوارهای نیازمند واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر رویایی بسازیم»، ۲ مرحله روز ۷هفتم و هشتم شهریور ماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و میعادگاه‌های نماز جمعه و همچنین ۱۰ مهر ماه در سطح مدارس برگزار می شود.

موسی نژاد، هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان در بین خانواده ها و دانش آموزان عنوان و تصریح کرد: به منظور بهره مندی دانش آموزان از کمک‌های مردمی قبل از شروع سال تحصیلی این جشن در دو مرحله برگزاری می شود.

وی اظهار داشت: ۱۱۰ پایگاه امسال در مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و بخشی از پایگاه‌های بسیج ‌ برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.