به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید «نورالدین حسینی» افزود:  این قاتل  چهار سال پیش در یکی از روستاهای شهرستان اراک دختر ۱۴ ساله ای از بستگان خود را به قتل رسانیده بود و بعد از سپردن وثیقه به منظور تکمیل تحقیقات متواری شده بود که در عملیات کارآگاهان پلیس استان  مخفیگاهش در پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

وی توضیح داد: ۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۹۴ گزارشی از قوع  فوت مشکوک دختری ۱۴ ساله در یک دامداری یکی از روستاهای شهرستان اراک به پلیس اعلام شد و در بررسی های تخصصی وقوع قتل برای کارآگاهان پلیس محرز شد.

رئیس چلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در مراحل اولیه تحقیقات پلیس، کارآگاهان پلیس آگاهی استان مالک دامداری که از بستگان مقتول بود را به عنوان مظنون شناسایی و به مرجع قضایی معرفی کردند که این فرد بعد از گذشت ۲ سال حضور در ندامتگاه برای تکمیل و ادامه تحقیقات با قرار صدور وثیقه قانونی آزاد شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد:‌ با توجه به پیگیری های مکرر کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مخفیگاه متهم در یکی از محله های تهران شناسایی شد و تیمی از ماموران انتظامی با اخذ نیابت قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

وی  ضمن تکذیب برخی شایعات در خصوص تجاوز به فرد مقتول از سوی قاتل گفت: با توجه به اظهارات فرد دستگیر شده، مقتول در روز قتل با حضور در این دامداری با آزار حیوانات میپرداخت که قاتل به علت عصبانیت زیاد مرتکب  قتل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  اظهار داشت: فرد دستگیر شده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

اراک مرکز استان مرکزی است و بیش از ۶۴۰ هزار نفر جمعیت دارند.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.